zaterdag 30 september 2017

Dag 24: Weer naar huis

Vanochtend lekker uitgeslapen en alles op ons gemakkie gepakt en opgeruimd. Het ontbijt willen we elders gaan nuttigen en onze keuze is gevallen op First Watch. Dit was wel een hele goede keuze, een zeer uitgebreid menu met veel "gezonde"  ontbijtjes. Voor Erik een ei-gerecht en voor een fruit-gerecht met french toast. Dit was heerlijk!

Na deze goede bodem reden we richting Miami International Airport, het was niet druk op de weg en hebben goed door kunnen rijden. Rond 13.00 uur waren we bij Alamo om onze prachtige bolide in te leveren, geen moment spijt gehad van deze huurauto.
Met de "hover" richting het vliegveld om daar onze koffers in te leveren en nog even reclameren op onze stoelreserveringen.

Voor de Airberlin balie stonden al ongeveer 30 mensen in de rij te wachten, hier kregen we ook te horen dat ons vliegtuig een vertraging van ongeveer 50 minuten had maar de vlucht ging definitief door pffffff...... wat een opluchting.
Bij het online inchecken kregen we andere stoelen toegewezen dan we eigenlijk gereserveerd hadden, maar dat was zo weer rechtgezet. Binnen een half uur waren we ook door de security check en rond 14.00 uur waren we bij de gate 45. En toen begon het wachten tot +/- 17.30 uur. We hebben de tijd omgekregen met wat whatsappen, lezen, rondwandelen, koffie drinken..........

Rond 4 uur zagen we dat het vliegtuig waarmee naar Dusseldorf gaan vliegen geland was. Om 17.00 uur begon het boarden en volgens mij zijn we rond 18.00 uur gaan vliegen. Het was een zeer aangename vlucht en wij hadden ruim plaats dit omdat het vliegtuig nog niet 3/4 vol was. Erik en ik hadden ieder een rij stoelen ter beschikking en konden ook af en toe gaan liggen voor zover dat kon.
Tijdens de vlucht kregen we nog een diner en ontbijt aangeboden, en ook genoten uit het raam van de wolken en lichtjes.

En om 08.30 begonnen we aan de landing op Dusseldorf.

Auto ophalen bij de parkeerplaats en om 10.30 uur reden we ons straatje weer in.
We kijken terug op een prachtige vakantie waarin we heel veel geleerd hebben over de geschiedenis van de muziek en het ontstaan van de slavernij. Ook hebben we met eigen ogen kunnen zien wat een orkaan kan aanrichten, dit zijn de minder leuke ervaringen maar wel harde realiteit.
Leuk dat jullie meegelezen hebben op ons blog en tot een volgende keer......

Erik en Emmy
xxx

1. Het was weer erg leuk om jullie te volgen. Snel iets afspreken om alle verhalen te horen!!!