maandag 25 september 2017

Dag 23: Cape Coral

Vandaag is de laatste volledige dag van onze vakantie, een cliché maar het is voorbij gevlogen.
Na het ontbijt rijden we richting Downtown Fort Myers om het Edison/Ford museum te bezoeken.
Maar daar staat ons een teleurstelling te wachten, eigenlijk was dit wel te verwachten maar dat het zo erg zou zijn.....
Een van de oudste bomen in de tuin is door Irma uit de grond gerukt, het was er echt een puinhoop. Er was ook een filmploeg aanwezig van het lokale nieuws. Dus helaas geen bezoek aan het museum.
Daarna zijn we richting downtown gereden maar het was hier ook uitgestorven.

We hadden eigenlijk geen zin meer om ergens anders naar toe te rijden dus hebben we onderweg nog wat boodschappen gedaan voor de lunch en de rest van de middag maar wat geluierd, koffers weer inpakken, laatste wasje gedraaid en natuurlijk nog effe geposeerd in onze wel heel te gekke sportscar!

's Avonds nog een wandeling in de wijk gedaan en nog even nagenoten op de steiger van het uitzicht.
In de achtertuin staat een gigantische palm met ontzettend veel kokosnoten, een van de weinige hier die echt rechtop is blijven staan.

Morgen rijden we naar het vliegveld van Miami, een kleine 200 km en als alles meezit vertrekt ons vliegtuig om 16.50 uur richting Düsseldorf.
Bedankt allemaal voor het meelezen en leuke reacties op ons blog, tot woensdag weer vanuit Tungelroy 😘

1. We hebben genoten van jullie verslag! Bedankt hiervoor.
    Goede reis terug.

2. Zal indrukwekkend zijn geweest om met eigen ogen te zien wat Irma heeft aangericht. Het was weer erg leuk om jullie te volgen. Ooit hopen wij weer samen met jullie een reis / blog te maken. Veilige terugreis 🍀🍀

3. Ik heb iedere dag genoten van jullie belevenissen in de U.S.A. bedankt. Het zal indrukwekkend geweest zijn om met eigen ogen te kunnen zien wat Irma heeft aangericht. Goede vlucht en fijne terugreis noa Tungelder. grtjs, Ludo

4. Van harte een goede terugreis gewenst. Bedankt voor alle verhalen en mooie plaatjes ! See you x Marga

5. Goede terugreis gewenst!
    Ik ken jullie niet, maar heb met veel plezier meegelezen. Een mooie reis, die wij een aantal jaar geleden ook ongeveer gereden hebben, maar dan zuid-noord. We hebben er erg goede herinneringen aan. Jullie vanaf nu vast ook :)